Weboldal készítés


Landing page weboldal készítés

Landing page


  • Egy oldalas weboldal marketingkampányokhoz
  • Egyedi webdesign
  • Platformhoz igazodó, reszponzív megjelenés
  • WordPress CMS admin felülettel
  • Üzenetküldő űrlap
  • Közösségi oldalak beépítése
  • Google Analytics bekötése

Bemutatkozó weboldal készítés

Bemutatkozó oldal
vállalkozásoknak


  • Max. 10 oldalas weboldal
  • Egyedi webdesign
  • Platformhoz igazodó, reszponzív megjelenés
  • WordPress CMS admin felülettel
  • Üzenetküldő űrlap
  • Közösségi oldalak beépítése
  • Google Analytics bekötése
  • Weboldal használati útmutató

Céges weboldal készítés

Céges oldal


  • Max. 15 oldalas weboldal
  • Egyedi webdesign
  • Platformhoz igazodó, reszponzív megjelenés
  • WordPress CMS admin felülettel
  • Google Térképen való megjelenítés
  • Üzenetküldő űrlap
  • Közösségi oldalak beépítése
  • Google Analytics bekötése
  • Keresőoptimalizált kódolás
  • Weboldal használati útmutató

Weboldal készítés menete


Weboldal készítés esetén a pontos árajánlathoz fel kell térképeznünk az ügyfél igényeit a lehető legpontosabban, hiszen ez alapján tudunk árajánlati összeget meghatározni. Egy elkészülendő honlap a legegyszerűbb bemutatkozó oldaltól kezdve (landing page) egészen a komplex oldalakig terjed. Bemutatkozó oldalnak el lehet képzelni egy egyéni vállalkozóként dolgozó fodrászt, akinek nincs szüksége másra, csak a legalapvetőbb információkat megosztani magáról egy weboldal segítségével. Komplex oldal esetén gondoljunk egy bank weboldalára. Itt nem csak információ megosztás a cél, az ügyfél be tud jelentkezni, email értesítéseket kap, online chat-el a banki dolgozókkal, tranzakciókat végez, számlákat, csekkeket fizet be és rengeteg egyéb itt fel nem sorolt szolgáltatáshoz jut hozzá. Az információ begyűjtés célja tehát elsőként az, hogy a két véglet között el tudjuk helyezni az ügyfél igényét a skálán és ennek megfelelően tudjunk árajánlatot adni.

Az ár elfogadása után két design készül az oldalról, melyből az ügyfél választhat. Erre abban az esetben kerül sor, ha a megrendelőnek nincs elképzelés az oldal külalakját illetően és szabadkezet ad nekünk a munkában. Ha már egy kész látványtervet kapunk a honlap kinézetéről, akkor mind munkában, mind pénzben kevesebb befektetésre van szükség az oldal elkészüléséhez. A befejezés dátumát is csak akkor tudjuk pontosan megmondani, ha egy látványterv az ügyfél részéről elfogadásra került.
A munka során folyamatos kontaktusban kell lennünk a megrendelővel, hiszen mindig merülnek fel kérdések a weboldallal kapcsolatosan. A kitűzött határidőket módosítja, valamint a munkát nehezíti, ha a folyamatos párbeszéd nincsen meg a két fél között, ezért érdemes olyan elérhetőséget megadni, ahol 24 órán belül elérhetőek utolérhető mindenki.

A weboldal készítés utolsó szakaszában megkezdődik a tesztelés, ahol a megrendelőnek alaposan át kell vizsgálnia az oldalt, hogy minden az ő elvárásainak megfelelően működik-e, hiszen ha elfogadásra kerül az elkészült honlap, akkor a szerződést teljesítettnek a weboldalt pedig befejezettnek tekintjük.